Veelgestelde Vragen Bootverhuur Vinkeveense Plassen

FAQ Bootverhuur

Kan ik annuleren bij slecht weer

Ja, in de bevestigingsmail zit een link waarin je tot 24 uur voor aanvang gratis kan annuleren. Wij vinden het heel fijn om je een andere keer wel te laten genieten van de Vinkeveense Plassen. Maak je een nieuwe reservering?

Heb ik een vaarbewijs nodig om een sloep te varen

Nee, een vaarbewijs is niet nodig. Onze uitleg voor vertrek is voldoende.

Mag een hond mee?

Ja, gezellig, mits je ervoor zorgt dat de hond niet op de kussens zit en je de boot schoon (haarloos) terug brengt.

Hebben jullie zwemvesten

Ja, wij hebben zwemvesten voor alle leeftijden.

Hebben jullie kluisjes (voor als je bijv. gaat suppen)?

Nee, deze hebben we niet.
Als je met je auto komt kan je wellicht daar je waardevolle spullen laten.
Buiten op het terras is een kast waar je wat spullen kwijt kan.

Kan ik mijn waardevolle spullen meenemen als ik ga varen, suppen of kanoën

Ja, we hebben een waterdichttonnetje waarin je bijvoorbeeld mobieltjes en sleutels in kan doen.

Ik kom met de auto, is parkeren gratis?

Als je bij ons een vaartuig huurt wel. Trek bij de slagboom een kaartje.
Wanneer je het vaartuig inlevert ontvang je een uitrijmuntje van onze host.

Betalen via IDEAL werkt bij mij niet, kan ik ook met andere systemen betalen?

Ja, bij ons kan je naast met IDEAL betalen via Bancontact en Payconiq.

Neem contact op!

Contactgegevens

Contactinformatie
Zwier Bootverhuur Vinkeveense plassen
Winkeldijk 20a
3645AP Vinkeveen
varen@zwier.nl