Veelgestelde Vragen Bootverhuur Vinkeveense Plassen

FAQ Bootverhuur

Kan ik annuleren bij slecht weer

Ja, in de bevestigingsmail zit een link waarin je tot 24 uur voor aanvang gratis kan annuleren. Wij vinden het heel fijn om je een andere keer wel te laten genieten van de Vinkeveense Plassen. Maak je een nieuwe reservering?

Ik heb bij jullie een boot gehuurd, wanneer krijg ik mijn borg terug?

Als je de boot onbeschadigd weer inlevert krijg je je borg zo snel mogelijk terug. Omdat wij een familiebedrijf zijn hebben wij geen dure geavanceerde systemen waarmee borg automatisch wordt teurg gestort. Hierdoor kan het iets langer duren voor de borg op je rekening staat dan je bij bijvoorbeeld een groot autoverhuurbedrijf gewend bent. In het ergste geval huur je op donderdag een boot, wordt de opdracht de borg terug te storten op maandag gegeven en heb je een week na je vaartocht de borg terug.
Let op: de storting van de borg gebeurd niet onder de naam van Zwier, maar onder de naam van de betaalprovider waarmee wij werken: Mollie. In de omschrijving staat dan borg Zwier.
Heb je per ongeluk toch schade gevaren? Dat kan natuurlijk gebeuren. Wij houden in ieder geval de borg in en schakelen afhankelijk van de ernst van de schade onze verzekeraar in.

Heb ik een vaarbewijs nodig om een sloep te varen

Nee, een vaarbewijs is niet nodig. Onze uitleg voor vertrek is voldoende.

Mag een hond mee?

Ja, gezellig, mits je ervoor zorgt dat de hond niet op de kussens zit en je de boot schoon (haarloos) terug brengt.

Hebben jullie zwemvesten

Ja, wij hebben zwemvesten voor alle leeftijden.

Hebben jullie kluisjes (voor als je bijv. gaat suppen)?

Nee, deze hebben we niet.
Als je met je auto komt kan je wellicht daar je waardevolle spullen laten.
Buiten op het terras is een kast waar je wat spullen kwijt kan.

Kan ik mijn waardevolle spullen meenemen als ik ga varen, suppen of kanoën

Ja, we hebben een waterdichttonnetje waarin je bijvoorbeeld mobieltjes en sleutels in kan doen.

Ik kom met de auto, is parkeren gratis?

Als je bij ons een vaartuig huurt wel. Trek bij de slagboom een kaartje.
Wanneer je het vaartuig inlevert ontvang je een uitrijmuntje van onze host.

Betalen met IDEAL via het boekingssysteem werkt bij mij niet, kan ik ook met andere systemen betalen?

Ja, bij ons kan je naast met IDEAL betalen via Bancontact en Payconiq.

Neem contact op!

Contactgegevens

Contactinformatie
Zwier Bootverhuur Vinkeveense plassen
Winkeldijk 20a
3645AP Vinkeveen
varen@zwier.nl